Økte krav og forventninger hos kundene skaper nye utfordringer som må innfris av detaljforhandlerne. For å kunne reagere effektivt blir det avgjørende at utfordringene blir raskt definert og forstått. I vår white-paper «Achieve Excellent Customer Experience in Retail», som vi har utviklet sammen med britiske Retail Gazette, får du innsikt i seks viktige utfordringer og hvordan du kan møte dem i et stadig tøffere konkurransemarked.
Mer om disse temaene i rapporten:
· Rask og brukervennlig levering i alle formater
· Den digitale kundereisen og -opplevelsen
· Den fysiske butikken og teknologiske muligheter
· Kunde 360º: En helhetlig plattform for å begeistre kundene
· Fornøyde, kompetente ansatte skaper gode kundeopplevelser
· Smart og fornuftig mersalg gir mer lojale kunder
Automatisert produksjon av kataloger, prislister og faktaark krever konsistente data og digitale eiendeler levert fra et sentralt depot eller database.Vårt tilbud bruker Dynamicweb Product Information Management (PIM) som din eneste datakilde og gir to måter å produsere kataloger på enten via utskrivbare papirer eller via InDesign.
Verden endrer seg raskt. For å komme videre må alle selskaper i alle bransjer tenke som et teknologiselskap.
Workday tror kundene våre er best tjent med et enkelt system for å planlegge, utføre, analysere og utvide – alt drevet av maskinlæring.
Les hvordan Workday hjelper selskaper til å jobbe smartere, raskere og med mer smidighet enn noen gang før.
Uansett hva du tror det står for, sparer du tid! I motsetning til begrepet netthandel, har PIM ennå ikke blitt en del av språket. Spør alle som trenger et PIM-system, hva det er, og de vil prøve å knekke forkortelsen, men vil nok ikke klare det. Hvis de beskriver hva de gjør for å administrere produktinformasjon, enten de er grossister eller produsenter eller innholdsprodusenter, vil de beskrive et frustrerende miljø med mange Excelark og timer brukt på å prøve å sette det sammen. PIM reduserer hodepine og effektiviserer prosessen for teamet.
– Hva har endret seg og hvordan ser fremtiden ut?
Økonomi- og regnskapsavdelingen utgjør hjertet i en organisasjon, hvor de bidrar til vekst og sunnhet i selskapet. Når tidene er usikre, som nå, ser alle til dem med forhåpningsfulle øyne. De trenger innsikten og rapportene for å navigere seg gjennom et uoversiktlig landskap, og det behovet dekkes av økonomi- og regnskapsavdelingen.
Usikkerheten vi står i, har kastet nytt lys på regnskapsførerrollen. Fra å ha en nødvendig kontrollfunksjon, kanskje oversett og usynlig, har regnskapsførere havnet i sentrum av oppmerksomheten. Regnskapsførere, så vel som controllere og økonomimedarbeidere, skal ikke bare levere på de vanlige rapporteringsoppgavene, men også bidra med nøyaktig, forretningskritisk innsikt til beslutningstakerne i organisasjonen.
Det gjelder spesielt økonomi- og regnskapsmedarbeidere i detalj- og netthandelen. En endret kundeatferd preget av svingninger og uforutsigbarhet, har fått dem på tå hev. Det kommer på toppen av de tungvinte og omfattende internprosessene som preger hverdagen.
Denne e-boken tar for seg:
I fremtiden spiller skyen en hovedrolle for virksomheter. Den nylige helsekrisen akselererer utviklingen til en hyper-tilkoblet, sikker, kollaborativ og skydrevet verden, og støtter en kontaktløs økonomi. Multicloud er sentral i denne hyper-tilkoblingen, og knytter oss til hverandre og våre digitale enheter. Skyen spiller også en sentral rolle i langsiktig lønnsomhet og bærekraft, og organisasjoner trenger en multicloud-strategi for å forbedre effektiviteten, kontrollere kostnadene og få tilgang til ny teknologi uten å miste kontrollen over risiko eller kostnadsstyring.
I denne guiden kan lese om dette:
• Viktige forretningsfordeler med multicloud
• Hvordan lage en skystrategi for å strømlinjeforme virksomheten
• Hvordan gjøre hjemmekontorløsninger effektive for virksomheten
• Se mulighetene i skyens verden
• Sikkerhet i skyen
• Hvordan håndtere utfordringer med en skytransformasjon
• Viktige erfaringer for å bygge en fleksibe multicloud-strategi
Har det blitt viktigere at tallene er korrekte enn å vurdere hva de faktisk forteller deg om bedriftens helse? Her får du en rask og enkel innføring i hvordan du kan spare tid og penger ved å automatisere månedsavslutningen.
Fra månedlig panikk til full kontroll? Digitaliser bankavstemmingen og ta økonomistyring og rapportering et steg videre. Få full oversikt og kontroll, og bruk rapportene til å få unik innsikt om bedriftens finansielle status – på daglig basis. Lær hvordan du får bedre overblikk, standardiserte prosesser og sikker dokumentasjon i månedsavslutningen
Bidra til økt verdiskaping – Se hvordan du kan gjøre gode analyser, slik at tjenestene du leverer bidrar til verdiøkning for bedriften. Bruk rapportene til å få unik innsikt i bedriftens finansielle status på daglig basis.
Fra reaktiv til proaktiv – Se hvordan en moderne skybasert bankavstemming være det som tar regnskapsavdelingen din fra reaktiv til proaktiv.
For et tiår siden var det en ukjent idé å bruke roboter til å øke effektiviteten for en organisasjon. Men i dag er roboter implementert i de fleste økonomiavdelinger innenfor noen områder. Fra å kun senke personal kostnader og effektivisere arbeidsprosesser, har roboter revolusjonert hvordan økonomiavdelinger arbeider.
Til tross for at roboter har forbedret arbeidsflyten og effektiviteten på flere områder, har periodeavslutningen historisk hengt etter når det gjelder å ta i bruk ny teknologi som kan forbedre hvordan avdelingen gjennomfører sine periodiske arbeidsoppgaver. Mangelen på automatisering kommer på et tidspunkt hvor den gjennomsnittlige økonomiavdelingen sliter med å holde tritt med det økende presset fra økt arbeidsmengde, mens de hele tiden får beskjed om å "gjøre mer med mindre."
For å forstå hvordan fremtiden for automatisering av økonomiprosessene ser ut, undersøkte Trintech nesten 200 selskaper i over 31 land for å se hva som er automatisert, hva som nå er i ferd med å bli automatisert og hvor organisasjoner ønsker å ta i bruk automatisering i fremtiden.
Nyere analyser gjort av Forbes viser at B2B markedet vil være dobbelt så stort som B2C markedet i 2020, fordi nettbutikker som blir operert av og for leverandører, distributører og grossister responderer til det økende behovet blant forbrukere som ønsker å kjøpe på nett. Når konkurransen blir hardere, blir marginene mindre og det tvinger B2B selskaper til å digitaliseres for å opprettholde sin konkurransedyktighet, samt minske utgifter. Det er dog mange B2B selskaper som fortsatt mangler teknologien og kunnskapen som er nødvendig for å levere en god kundeopplevelse. Øk konverteringer, forenkle komplekse B2B og B2C forretningsprosesser, utvikle bedriftsrelasjoner, øk din bunnlinje og betjene kundene dine via alle kanaler med skreddersydde tilnærminger.