Kategori: IT Management \ Kunstig intelligens

Fremtidens kollektivtrafikk: Slik kan AI forvandle kundeservice og reiseopplevelser

KI revolusjonerer kollektivsektoren. Ved å kombinere sanntidsdata, automatiserte løsninger og prediktiv analyse, kan kollektivtransporten bli mer effektiv, kundevennlig og fremtidsrettet. Lær mer om hvordan Salesforce jobber med AI-baserte verktøy for kollektivtrafikken.


Flere whitepaper fra kategorien IT Management \ Kunstig intelligens
Tittel: Enhancing HR with AI: 7 strategies for better employee well-being and performance
Bedrift: Populum
Språk: Engelsk
Format: PDF
Filstørrelse: 643 kB
Dato: 15.11.2024
Tittel: AI-støttet kundeservice for interne og eksterne kunder
Bedrift: Manag-E
Språk: Norsk
Format: PDF
Filstørrelse: 575 kB
Dato: 6.1.2025
Tittel: Guide til Microsoft 365 Copilot
Bedrift: Atea
Språk: Norsk
Format: PDF
Filstørrelse: 3902 kB
Dato: 20.11.2024
Tittel: Mastering Document Management: DMS Buyer's Guide:
Bedrift: M-Files
Språk: Engelsk
Format: PDF
Filstørrelse: 10433 kB
Dato: 19.6.2025
Tittel: Fremtidens arbeid: Digital transformasjon og teknologisk innovasjon
Bedrift: M-Files
Språk: Engelsk
Format: PDF
Filstørrelse: 3386 kB
Dato: 19.6.2025