Kategori: IT Management \ Kunstig intelligens

Fra assistent til AI-agent

De fleste er godt i gang med innføringen av Microsoft 365 Copilot. Men har du en plan for veien videre? 

Copilot er bare det første viktige steget mot en fremtid med mer bruk av kunstig intelligens. For mange som har innført Copilot i virksomheten er AI-agenter neste steg. Vi viser deg hvordan du kan planlegge og bygge dine egne agenter for å løse konkrete oppgaver. 

Flere whitepaper fra kategorien IT Management \ Kunstig intelligens
Tittel: Fremtidens kollektivtrafikk: Slik kan AI forvandle kundeservice og reiseopplevelser
Bedrift: Salesforce
Språk: Norsk
Format: PDF
Filstørrelse: 830 kB
Dato: 3.6.2024
Tittel: Mastering Document Management: DMS Buyer's Guide:
Bedrift: M-Files
Språk: Engelsk
Format: PDF
Filstørrelse: 10433 kB
Dato: 19.6.2025
Tittel: Fremtidens arbeid: Digital transformasjon og teknologisk innovasjon
Bedrift: M-Files
Språk: Engelsk
Format: PDF
Filstørrelse: 3386 kB
Dato: 19.6.2025
Tittel: Guide til Microsoft 365 Copilot
Bedrift: Atea
Språk: Norsk
Format: PDF
Filstørrelse: 3902 kB
Dato: 20.11.2024
Tittel: Enhancing HR with AI: 7 strategies for better employee well-being and performance
Bedrift: Populum
Språk: Engelsk
Format: PDF
Filstørrelse: 643 kB
Dato: 15.11.2024
Tittel: Fra assistent til AI-agent
Bedrift: Atea
Språk: Norsk
Format: PDF
Filstørrelse: 3444 kB
Dato: 26.9.2025
Tittel: AI-støttet kundeservice for interne og eksterne kunder
Bedrift: Manag-E
Språk: Norsk
Format: PDF
Filstørrelse: 575 kB
Dato: 6.1.2025