Bedrift: Manag-e Nordic

Strukturer og automatiser arbeidsprosessene i alle deler av virksomheten

At IT betjener forretningen er ingen nyhet, ei heller er det noe nytt i at IT fokuserer på samspill med forretningen. Det nye er måten organisasjoner kombinerer nyskapende teknologier med eksisterende plattformer, prosesser, mennesker og policyer for å drive innovative tjenester inn i forretningen. Enterprise Service Management (ESM) er produktet av sunn fornuft og teknologiske fremskritt innen automatisering, kunstig intelligens (AI) og analyse som leveres fra etablerte ITSM-miljøer til ikke-IT-funksjoner på tvers av virksomheten.

Enterprise Management Associates (EMA) gjennomførte nylig en grundig undersøkelse med 400 globale IT-ledere for å utvikle en forståelse for ESM slik det er i dag og i nær fremtid. Resultatet er innsikt i hva som driver, muliggjør og genererer resultater fra ESM-implementeringer, med praktiske anbefalinger for alle som er i ferd med å rulle ut dette.