Et whitepaper fra Columbus

Kundene og teknologien driver utviklingen i varehandelen

Økte krav og forventninger hos kundene skaper nye utfordringer som må innfris av detaljforhandlerne. For å kunne reagere effektivt blir det avgjørende at utfordringene blir raskt definert og forstått. I vår white-paper «Achieve Excellent Customer Experience in Retail», som vi har utviklet sammen med britiske Retail Gazette, får du innsikt i seks viktige utfordringer og hvordan du kan møte dem i et stadig tøffere konkurransemarked. 


Mer om disse temaene i rapporten:

·      Rask og brukervennlig levering i alle formater

·      Den digitale kundereisen og -opplevelsen

·      Den fysiske butikken og teknologiske muligheter

·      Kunde 360º: En helhetlig plattform for å begeistre kundene

·      Fornøyde, kompetente ansatte skaper gode kundeopplevelser

·      Smart og fornuftig mersalg gir mer lojale kunder

Dokumentinformasjon

Produkt: Whitepaper
Kategori: IT Management, Customer Experience, eCommerce, Kundeservice
Språk: Engelsk
Format: PDF
Filstørrelse: 832 kB
Publisert: 13.2.2023
Flere whitepapers fra Columbus
Tittel: Så du er i skyen – det er nå den store verdiskapingen starter!
Bedrift: Columbus
Språk: Engelsk
Format: PDF
Filstørrelse: 1403 kB
Dato: 13.2.2023
Andre har også lastet ned
Tittel: Økonomiavdelingens fremtid - Internasjonal undersøkelse om automatisering innen finans
Bedrift: Adra by Trintech
Språk: Norsk
Format: PDF
Filstørrelse: 3170 kB
Dato: 3.8.2020
Tittel: Innovasjon for digital transformasjon
Bedrift: Workday
Språk: Engelsk
Format: PDF
Filstørrelse: 9482 kB
Dato: 12.11.2020